Sposobów na promocję swojej firmy jest mnóstwo. Możesz reklamować ją w telewizji, radiu lub online poprzez media społecznościowe. Ale niektóre inne metody nie kosztują wiele, a mogą być równie skuteczne jak te droższe.
Jedną z najczęstszych metod jest tworzenie przedmiotów promocyjnych z nazwą lub logo Twojej firmy na nich, takich jak długopisy lub koszulki. Jeśli klient zobaczy kogoś używającego długopisu z Twoim logo na nim, ta osoba może zapytać, skąd pochodzi ten długopis. W ten sposób zdobędziesz więcej klientów! Ludzie polubią również przedmiot, na którym widnieje nazwa Twojej firmy, ponieważ będą mieli poczucie, że jest to przedmiot ekskluzywny, a kupując go wspierają Twoją firmę.
Podobną do tej metody jest rozdawanie za darmo gadżetów takich jak pokrowce na telefony komórkowe czy breloczki, które mają na sobie nazwę lub logo Twojej firmy. Ludzie lubią darmowe rzeczy i często pokazują je innym, zostawiając je w miejscach, gdzie wiele osób je zobaczy (np. w swoim miejscu pracy). W ten sposób pokazujesz swoją firmę innym, którzy mogli o niej wcześniej nie słyszeć!
Inne sposoby promowania firmy obejmują pisanie listów do lokalnych gazet, magazynów i programów telewizyjnych z pytaniem, czy byłyby skłonne przeprowadzić z Tobą wywiad na temat Twojej firmy.
Więcej wskazówek znajdziesz na stronie writtedly.pl