Każdy internetowy twórca zdaje sobie sprawę z trudności wyróżnienia się na bardzo konkurencyjnym w obecnych czasach rynku. Nic więc dziwnego, że popularność zyskuje używanie coraz to nowszych narzędzi marketingowych. Mimo nieustannego rozwoju tej branży, wielu właścicieli wciąż zastanawiać się jednak może, co to jest marketing mix. Otóż jest to grupa różnorodnych elementów mających na celu wypełnienie określonych zadań sprzedażowych. Okazuje się jednak, że na tak dynamicznie postępującym rynku, niegdyś skuteczne metody, dziś stać się mogą zupełnie nieefektywne. Konieczne jest zatem sięgnięcie to nowych rozwiązań, takich jak pozycjonowanie sklepów internetowych Sky-Shop. Sprawdź, co musisz wiedzieć o tej strategii!
Możliwości Sky-Shop wspierające Twoje SEO
Wiedząc, co to jest marketing mix, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak wielkie znaczenie dla zysków sklepu internetowego ma odpowiednia optymalizacja. Ponad 93% internautów z całego świata dokonuje zakupów online, a około 30% powraca na stronę, która spełniła ich oczekiwania. Sky-Shop oferuje ciekawe rozwiązania dla strategii pozycjonowania. O czym więc warto wiedzieć?
E-mailing
Sky-Shop oferuje zaawansowaną wysyłkę newsletterów do klientów, co z punktu widzenia SEO jest dodatkową możliwością wygenerowania leadów oraz komunikacji z użytkownikami. Dodatkowo na stronie pojawia się okienko pop-up, które zachęca do zapisania się do newslettera.
Program lojalnościowy
Inną możliwością generowania leadów sprzedażowych jest zapisanie się do programu lojalnościowego. Sky-Shop oferuje taką możliwość, a dodatkowo dzięki niej klienci mogą zdobywać punkty zachęcające do większych interakcji ze stroną.
Przyjazny adres URL
Jest to jeden z elementów rankingowych dla wyszukiwarek. Sklep daje możliwość automatycznego wygenerowania przyjaznych linków dla wszystkich podstron oraz produktów, dzięki czemu zabezpieczamy się przed ryzykiem kanibalizacji treści.
Mobilność
Każda strona powinna być responsywna pod kątem urządzeń mobilnych, a także biorąc pod uwagę Mobile-First Index. Sky-Shop dodatkowo umożliwia integrację konta z powiadomieniami SMS, dzięki czemu klient może w przystępny sposób sprawdzać stan realizacji swojego zamówienia. Zachowujesz tym samym transparentność i wzmacniasz wizerunek.
Media społecznościowe
Pamiętaj, że są one nieocenioną pomocą promocyjną oraz elementem link buildingu. Za ich pośrednictwem możesz informować o swoich bieżących działaniach, promocjach, wyprzedażach.
Słowo na koniec
Wiesz już, co to jest marketing mix i jakie możliwości oferuje Sky-Shop. Skup się więc na potrzebach i oczekiwaniach grupy docelowych odbiorców i zoptymalizuj swój sklep tak, aby jego struktura zachęcała ich do dokonywania faktycznych zakupów. Wykorzystaj w tym celu wyżej wymienione wskazówki, a z pewnością uzyskasz pożądane wyniki sprzedażowe i zdobędziesz zaufanie klientów.